loading...
بازارک
بازارک بازدید : 3 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی need for speed shift

دسته بازی سرگرمی زیردسته اتوموبیل رانی

انتظار هواداران برای انتشار نسخه ۱۵ از پرطرفدارترین و پرفروش ترین بازی اتومبیل رانی کامپیوتری که از سال ۱۹۹۴ تا به امسال همه ساله با انتشار یک نسخه جدید از این بازی زیبای خود عنوان پرفروش ترین بازی اتومبیل رانی دنیای بازی های رایانه ای را تثبیت می کند و بی رقیب در صدر سری بازی های بی همتای اتومبیل رانی دنیا قرار می گیرد !
اوج شهرت سری بازی های Need For Speed را می توان از آنجا دریافت که هر علاقمندی با شنیدن بازی اتومبیل رانی ناخواسته نام Need for Speed را بر زبان می آورد که به جز جدایی ناپذیری از دنیای بازی های رایانه ای مبدل گشته است !
Need for Speed Shift به عنوان زیباترین بازی از سری بازی های Need for Speed با گرافیکی فوق العاده و محیط بازی فوق طبیعی و اتومبیل های مطرح روز دنیا همچون آخرین مدل های BMWلذت واقعی یک بازی رانندگی تمام عیار را به علاقمندان منتقل می کند و منتقدان معتقدند یک بار دیگر پس از انقلابی که بازی Most Wanted در سری بازی های Need for Speed داشت، این بار Shift بتواند همگان را خیره زیبایی های خود کند .
بازی دارای ۷۲ خودرو با لیسانس کامل است که از خودرو های مطرح کلاسیک تا مدرن ترین ها را شامل می شود.
وجود خودروهای بی نظیری همچون Nissan Skyline 2000GT-R, Mazda RX-7, McLaren F1 و BMW M3 GT2 از ویژگی های این بازیست .
سازنده : کمپانی Slightly Mad Studios
ناشر : کمپانی: Electronic Arts
تاریخ انتشار : September 15, 2009
وب سایت اختصاصی : Need for Speed Shift
رده بندی ژانر : اتومبیل رانی
میزان دشوار بودن : متوسط .
زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت.
درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : +۳ – مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی +۳.
لینک مجوز این بازی در بنیاد ملی بازیهای رایانه ای:
http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&search[title]=Need+for+Speed:+Shift

فروشنده: ساب دانلود

قیمت: 3,000 تومان

درصد :10

روش خرید: برای خرید بازی need for speed shift، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید بازی need for speed shift


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
بازارک بازدید : 2 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی عملیات سریع (Operation Flashpoint)

دسته بازی سرگرمی زیردسته حادثه ای

Operation Flashpoint یک بازی کامپیوتری افسانه‎ای جنگی، تاکتیکی و شبیه ساز میدان نبرد است که در رده بازی‎های ویدئویی قرار گرفته است. این بازی در سال ۲۰۰۱ در اروپا و آمریکا منتشر شده است. نسخه جدید و پیشرفته این بازی با نام Operation Flashpoint: Dragon Rising در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۰۹ در ایالات متحده منتشر گشته است. موفقیت و پیروزی در این گیم به طور کاملا مستقیم به نقش و عملکرد بازیکن در حین بازی مربوط است؛ ولی با این حال بازی به طور کامل برای تیراندازی تاکتیکی با اسلحه‎های شبیه سازی شده از نمونه واقعی تعریف شده است. این بازی در جزیره‎ای افسانه‎ای و کوچک به نام Skira متعلق به کشور روسیه در شمال ساحل ژاپن انجام می‎گیرد. زمانیکه در این جزیره، چاه‎های نفت و میادین گاز کشف می‎شود، این منطقه محل نزاع نیروهای چین و روسیه می‎گردد. با وخامت گرفتن اوضاع، روسیه از آمریکا درخواست می‎کند تا ایالات متحده برای مقابله با چین، نیروهای نظامی خود را وارد این جزیره نماید. کار از آنجا شروع می‎شود که بازیکن به عنوان یکی از تفنگداران نیروی دریایی آمریکا وارد جزیره می‎شود.
فضای بازی در این گیم به چهار بخش تقسیم شده است:
Everon – جزیره‎ای مستقل که با نیروهای مقاومتی خود اداره می‎شود.
Maledan – جزیره‎ای مستقل که توسط نیروهای ناتو اداره می‎گردد.
Kolgujev – جزیره‎ای وحشتناک و ناحیه‎ای از اتحاد جماهیر شوروی که همه دهکده‎ها در آن نابود شده‎اند.
Desert Island – جزیره‎ای متروکه که فقط برای تست کردن گیم در نظر گرفته شده است.
بازی تحت شبکه:
این بازی همچنین دارای قابلیت اجرای تحت شبکه می‎باشد؛ به طوریکه بازیکنان می‎توانند با ملحق شدن به شبکه و پیوستن به بازی، با بازیکنان دیگر مبارزه نمایند. تعداد بازیکنان در حالت شبکه ۱۶ نفر با ۱۶ رایانه می‎باشد.
لینک مجوز این بازی در بنیاد ملی بازیهای رایانه ای:
http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&search[title]=Operation+Flashpoint:+Dragon+Rising

فروشنده: ساب دانلود

قیمت: 3,000 تومان

درصد :10

روش خرید: برای خرید بازی عملیات سریع (Operation Flashpoint)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید بازی عملیات سریع (Operation Flashpoint)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
بازارک بازدید : 4 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

کماندوهای 3 - با دوبله فارسی

دسته بازی سرگرمی زیردسته راهبردی

حتما شما هم بازی استراتژیک کماندوها را به خاطر دارید و حتما آن را به پایان رسانده اید. هم اکنون نسخه جدید این بازی به صورت کاملا متفاوت آماده عرضه می باشد.در این نسخه ،‌ قهرمانان نسخه های قبلی همچنان حضور دارند. دوبله فارسی با صدای گویندگان صدا و سیما از مهم ترین مزیت های این بازی بسیار زیبا می باشد. فروشگاه جوان امروز محصول فوق را در قالب 1 عدد DVD به شما پیشنهاد می کند.





کماندوز 3 تازه ترین بخش از این بازی محبوب استراتژیکی است و موضوع بازی همچنان پیرامون جنگ جهانی دوم دور می زند . مراحل بازی و مکان ها بسیار متنوع اند . ماموریتی مخفی در استالینگراد ، نفوذ به یک ایستگاه قطار در فرانسه ، جاسوسی در برلین و ورود به یک قطار در حال حرکت از جمله مراحل بازی اند . همانند شماره های قبلی شما ماموریت فرماندهی یک گروه برگزیده از نیرو ها را بعهده دارید و باید به کمک آنها ماموریت های بازی را به انجام برسانید . شرکت Pyro گفته که در نسخه جدید برای پیروزی در هر مرحله راه های متنوعی قرار داده خواهد شد .

نقشه های بازی هم در مقایسه با کماندوز 2 کوچک تر هستند با تاکید بیشتر بر حرکت و ابتکار . مثلا در مرحله اول شما ناچارید با یک درجه دار در خیابان های استالینگراد درگیر شوید . او در حال کشتن متحدان روسی شما است و پیش از آنکه 16 نفر را قتل عام کند باید او را از بین ببرید . آسان نیست اما ارزشش را دارد !





پس از کشتن این فرد که در حکم " رئیس مرحله " است تمام مقاومت دشمن شکسته خواهد شد . در بازی خیلی بر شیوه های نبرد غیر مستقیم تاکید شده است . کمین کردن ، خرابکاری و انجام پنهانی عملیات از امکانات خوب بازی به شمار می روند . خیلی از چیز های قدیمی از شماره های قبلی در این نسخه هم موجودند . به خصوص کلاه سبز . افراد کمی باهوش تر شده اند و همه می توانند کار هایی از قبیل رانندگی و پرتاب نارنجک را انجام دهند .





جاسوس هم دیگر می تواند دشمنان را بکشد . البته هر یک از کماندو ها تخصص ویژه خودش را دارد . مثلا یکی از افراد قادر است جنگ افزار های سنگین را با خود حمل کرده و در هنگام نیاز مورد استفاده قرار دهد . از ویژگی های مهم بازی قابلیت بازی چند نفره از طریق اینترنت است . دیگر ویژگی جالب این است که پیش از شروع هر مرحله می توانید گروه خود را مشخص کنید و با آن ها به نبرد بروید . همه چیز به انتخاب دقیق شما بستگی دارد . کماندوز 3 از یک موتور سه بعدی جدید بهره می برد که امکان بزرگنمائی و چرخش تصویر را برای بهتر دیدن جزئیات بازی فراهم می آورد . در ابتدای هر مرحله یک قطعه سینمایی خلاصه مرحله را برای شما شرح می دهد .

تمام این بررسی ها نسبت به نسخه قدیم این بازی ، این را نشان می دهد که با قدرتی بالاتر بازی ساخته شده .


لینک تأیید محصول توسط بنیاد ملی بازی های رایانه ای:
http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&search%5Btitle%5D=Commandos+3&search_submit=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88

فروشنده: جوان امروز

قیمت: 2,500 تومان

درصد :10

روش خرید: برای خرید کماندوهای 3 - با دوبله فارسی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید کماندوهای 3 - با دوبله فارسی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
بازارک بازدید : 3 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

مجموعه ترفندها و کدهای تقلب بازی ها/اورجینال

دسته بازی سرگرمی زیردسته متفرقه

بازی ها را با تمام وجود بازی کنید ، فول امکانات بازی را تجربه کنید . با مجموعه دنیای تقلب بازی ها را روانتر و آسانتر به اتمام برسانید .
توضیحات :


مجموعه کدهای تقلب بازی ها

کد تقلب 450 بازی معروف به همراه عکس آنها


در این مجموعه برای 450 بازی روز دنیا ، کد تقلب آنها را گردآوری کرده ایم که بسیار جالب و جدید است .
این محصول ایده ای نو در سال 2010 می باشد که توسط کمپانی معروف EA انجام گرفته .
لازم به ذکر است که این کدها نحوه اجرای بسیار آسانی دارند . یعنی کافیست شما قبل از ورود به بازی ، فقط یکبار آنها را اجراء کنید . از آن لحظه به بعد ، می توانید تمامی عملیاتی را که در قبل نمی توانستید انجام دهید ، براحتی اجرا کنید .

محدوده این بازی ها ، کلیه بازی ها مثلا فوتبال ، جنگی ، استراتژی ، مجموعه ای ، داستانی ، ماشین سواری ، هلی کوپتر ، موتور سواری ، و همچنین از انواع کمپانی ها مانند Fifa , EA , و ... می باشد .

رمز ها عبارتند از باز کردن محدودیت هایی از قبیل :

-- باز کردن ماشینهای جدید ، باز کردن تعمیرات برای ماشینها ، امکانات جدید برای اتوموبیلها و ...

-- بازیکن های جدید برای تیم فوتبال ، باز کردن باشگاههای فوتبال که قبلا امکان بازی با آنها نبوده است ، امکانات جدید برای زمین فوتبال

تفنگ های جدید ، سلاح های جدید ، بازکردن مرحله های جلوتر ، باز کردن شهرهای جدید ، اضافه کردن به پول موجود ، باز کردن هلی کوپتر بجای ماشین ، پرواز در شهر ماشینها و ...

جالب است بدانید ، این کدهای تقلب برای کلیه بازی ها با نگارشهای مختلف موجود است ! مثلا کدهای تقلب فیفا 2005 و فیفا 2006 و فیفا 2007 و ... بطور جداگانه و مجزا موجود می باشد .

لیست برخی از بازیهایی که کد تقلب آنها در این مجموعه موجود است ، در زیر آورده شده است :



Call Of Duty
Call Of Duty 2
Call of Duty 4
Call Of Duty United Offensive
Desperados 2
Delta Force wtrainer
Driver 3
Driver Parallel Line
Far Cry
fifa08save
FIFA 08
Fifa 2004
Fifa 2005
Fifa 2006
Fifa 2007
Fifa World Cup 2006
Flat Out
Flat Out2
Ford Street Racing
GTA 3
GTA San Andreas
GTA Vice City
Half Life 2 Episone
Hard Truck 18 wheels Of Steel
HarryPotter QuidditchCup
Hitman Contract
House Of The Dead 3
IGI2
James Bond 007
King Of The Road
Mafia
Max Payne
Moto GP 3
Moto Racer 3
Nascar
NBA 07
Need For Speed ProStreet
Need For Speed PU
Need For Speed UG
Nees For Speed Most Wanted
Nees For Speed HP2
Pro Evolution Soccer 6
Project IGI2
Red Alert 2
Resident Evile 4
Robin Hood Legend
Sega Rally
Spider Man The Movie
Tarzan
Test Drive 6
TestDrive Unlimited
The Godfather
25 to Life
Age Of Mythology
Age Of Empire 3
Age of Empires 3
Age Of Empires II
Balance
Baseball Mogul 2004
Batman ven
Battel Field 2
Battel Field Vietnam
Battel Filed 1942
Black And White
Bomber Man
Caesar 3
Car Tycoon
Championship manager 4
Close combat
Command Conquer 3
Commandos
Commandos 2
Commandos 3
Crashday
Crazy Taxi
Crazy Taxi 3
Delta Force Black Hawk Down
Delta Force Immersion
Delta Force Task
Delta Force Taskforce
Delta Force wtrainer
و
ASPHALT 4 : ELITE RACING - ASPHALT 3 HD - Asphalt: Street Rules 3 - Asphalt Urban GT 3 3D - Asphalt Urban GT 2 2D - Asphalt GT 1 - PRINCE OF PERSIA CLASSIC - BLOCK BREAKER DELUXE - BLOCK BREAKER DELUXE 2 - XIII COVERT IDENTITY - MIDNIGHT BOWLING 2 - XTREME DIRT BIKE - KO FIGHTERS - America's Army - American Gangster - Big Range Hunting - Bikini Volleyball - Christmas Midnight Pool - Diamond Rush - Driver L.A. Undercover - Football Party - Gansgter Crime City - HEROES - Horse Riding Academy - Kevin Pietersen Cricket 07 - King Kong Pinball Game - Meteos: Astro Blocks - Midnight Hold'em Poker 3D: - Midnight Pool - Mini Golf Revolution - New York Nights: Success in the City - Nitro Street Racing 2D - Oktoberfest: Spass Ohne Grenzen - Pirates Of The 7 Seas - Platinum Kakuro & Platinum Sudoku - Platinum Mahjong - Prince Of Persia The Two Thrones - Prince Of Persia The Warrior Within - Pro Golf 2007 feat. Vijay Singh 3D - Pro Rally Racing - Pub Mania - Rainbow 6 Vegas - Real Football Manager - Rock 'n' Blocks - Rayman 3 - Surfs Up - THE OC - Tom Clancy's Ghost Recon: Jungle Storm - Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas - Tom Clancy's Splinter Cell Double agent - XIII


( منظور از ترینر یا پیتزای بازیها ، تقلب بازیها می باشد که تفاوت آن با کد تقلب بازیها اینگونه است که در کد تقلب باید در بازی شما کد تقلب را تایپ کنید ولی در ترینر پس از اجرا فایل اجرایی ترینر فقط کافی است کلید های مورد نظری که گفته شده را بزنید تا تقلب بازی مثلا جان کامل و مهمات کامل و ... به شما داده شود




ضمنا از کلیه بازی های موجود ، عکس های جالب نیز در مناظر خود بازی با کیفیت بالا گرفته شده ، که می توانید آنها را به عنوان عکس بک گراند در کامپیوتر خود قرار دهید .

. با مجوز 435269/155




فروشنده: صفر سیصد و یازده دات کام

قیمت: 5,000 تومان

درصد :6

روش خرید: برای خرید مجموعه ترفندها و کدهای تقلب بازی ها/اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مجموعه ترفندها و کدهای تقلب بازی ها/اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
بازارک بازدید : 2 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

بازی خلبانی هواپیماهای جنگنده و مسافربری

دسته بازی سرگرمی زیردسته پروازی

Flight Simulator X Deluxe Edition بازی
همراه آموزش کاملاً فارسی شبیه ساز پرواز
با صدای گویندگان منتخب رادیو و تلویزیون
آموزش خلبانی اصول تئوری پرواز

** لینک مجوز بازی شبیه ساز پرواز مایکروسافت Microsoft Flight Simulator X Deluxe Edition - ( بازی و آموزش خلبانی هواپیما ) ، در سایت بنیاد ملی بازیهای رایانه ای:
http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&search[title]=%09Microsoft+Flight+Simulator+X+%28Deluxe+Edition%29%28%D9%88%DB%8C%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4+%D8%B4%D8%AF%D9%87%29+&search_submit=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88

در این کتاب اصول تئوری پرواز این مجموعه ، کلیه دروس پرواز گردآوری شده و در بخش های مختلف آنچه را که یک خلبان در دنیای واقعی فرا می گیرد طی دروس تئوری آموزش داده می شود . پس از مطالعه دروس این کتاب می توانید با مراجعه به بخش آموزش نرم افزار شبیه ساز پرواز به کمک استاد خلبان فارسی زبان ، آموخته های خود را در محیطی مجازی ، کاملا واقعی شبیه سازی شده تجربه کنید .
مطالب آموزشی این کتاب عبارتند از :
فصل اول ؛ پروازهای پیش از مستقلی ، پرواز مستقیم و بدون تغییر ارتفاع ، گردش ها ، اوج گیری و نزول ، پرواز با سرعت کم ، ایستایی ، برخاستن یا تیک آف Take Off ، فرود یا لندینک Landing ، اولین پرواز کاملا مستقل شما ..
فصل دوم گواهینامه خلبانی شخصی ؛ واماندگی یا استال ، دورهای گرد یا استیپ ترن ها ، ناوبری با استفاده از دستگاه VOR ، دوره ترافیک ، کنترل ترافیک هوایی ،
فصل سوم ، مدرک یا ریتینگ پرواز با دستگاه ، تقرب VOR ، تقرب با استفاده از دستگاه خودکار فرودگاه ، الگوهای Holding ،
فصل چهارم ؛ گواهینامه خلبانی بازرگانی ، آشنایی با یک هواپیمای کامل و پیشرفته ، نشت ها و برخاست ها در باند کوتاه ، رویه های شرایط اضطراری ،
فصل پنجم ، گواهینامه حمل و نقل هوایی ، آشنایی با هواپیمای جت بوئینگ 737 ، نزول ها و مدیریت انرژی ، تقرب کامل با دستگاه خودکار




امتحانات و گواهینامه ها ، در پایان هر درس امتحانی از شما گرفته خواهد شد و این امتحان به طور عملی دانش و محارت شما را محک خواهدزد . در صورت موفقیت در امتحان شما گواهینامه خلبانی در هر بخش را دریافت خواهید کرد .
محتویات این بسته آموزش شبیه ساز پرواز ، برنامه Flight Simulator X Deluxe Edition ، بیش از 24490 فرودگاه از 223 کشور جهان و 103 فرودگاه در ایران شامل فرودگاه بین المللی امام خمینی ره در تهران ، Acceleration Expansion Pack ، Boeing F/A 18 A Hornet , F18 , Microsoft Flight simulator X Sp1 ، بیش از 55 هواپیمای جدید و معروف علاوه بر هواپیماای موجود در شبیه ساز . فیلم نمایش هوایی maks در سالهای 2005 و 2007 و ..دفترچه کتاب آموزش تئوری پرواز به صورت کاملا فارسی




سیستم مورد نیاز بازی Flight Simulator X Deluxe Edition
* ویندوز های 32 و 64 بیتی سون 7 ، ویستا ، ایکس پی سرویس پک 2 Vista XP Seven SP2
پردازنده 2 گیگا هرتز و یا بالاتر CPU 2.0GHz
حافظه جانبی رم گیگا بایت 1 GB RAM
کارت گرافیک 256 VGA 256 MB
;کارت صدا گوشی و میکروفون هدفن و..


نام کامل و اصل بازی : PC Games , Video Games Flight Simulator X Deluxe Edition
حجم و تعداد : 4 SILVER DVD با چاپ تمام رنگی
توضیحات : نسخه اصل با هولوگرام نقره ای و خدمات و گارانتی شرکت تولید کننده، ما تنها توزیع کننده آن به قیمت روی کالاهستیم.

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 17,500 تومان

درصد :8

روش خرید: برای خرید بازی خلبانی هواپیماهای جنگنده و مسافربری، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید بازی خلبانی هواپیماهای جنگنده و مسافربری


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
بازارک بازدید : 2 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

عینک 3 بعدی +درایور 3 بعدی ساز کامپیوتر+یک بازی هیجان انگیز کاملا 3 بعدی

دسته بازی سرگرمی زیردسته متفرقه

عینک 3 بعدی+درایور 3 بعدی ساز کامپیوتر+یک بازی هیجان انگیز کاملا 3 بعدی

و چند فیلم 3 بعدی فوق العاده جذاب

آیا تا کنون فیلمهای 3 بعدی را تجربه کرده اید؟

لذت دیدن فیلم ها و عکسهای 3 بعدی

را با عینکهای آناگلیف تجربه کنید

آیا دوست دارید فیلم های 3 بعدی مثل آواتار را تماشا کنید؟

پکیج استثنایی آناگلیف



قیمت : 9500 تومان



شامل یک عینک 3 بعدی و 1 عدد DVD


قیمت : 9500 تومان



در فیلمهای اکشن مستقیم به
سمت شما شلیک می شود

وقتی دایناسورها به سمت شما حمله ور می شوند
اوج هیجان ، حوادث را از نزدیک لمس کنید

;

قیمت : 9500 تومان


آیا می دانید 50 درصد فیلمهای پرفروش هالیود

در سال 2009و 2010 سه بعدی بوده اند

70 در صد بازییهای جذاب موجود در بازار 3بعدی هستند!!!


شامل یک عینک 3 بعدی و 1 عدد DVD شامل درایور 3 بعدی ساز کامپیوتر و یک بازی هیجان انگیز کاملا 3 بعدی و چند فیلم 3 بعدی فوق العاده جذاب + راهنمای نصب بازی و درایو 3 بعدی از این به بعد قادر به تماشای فیلمهای 3 بعدی خواهید بود



قیمت : 9500 تومان


آیا می دانید 50 درصد فیلمهای پرفروش هالیود
در سال 2009و 2010 سه بعدی بوده اند

70 در صد بازییهای جذاب موجود در بازار 3بعدی هستند!!!

تجربه تماشای فیلمها و بازیهای 3 بعدی را از دست ندهید
هیجان تکرار نشدنی
همه اتفاقات در کنار شما رخ می دهد

قیمت : 9500 تومان



نکته قابل توجه در مورد این عینک ها این است شما می توانید با نصب درایور سه بعدی (مخصوص همه کارت گرافیک های کامپیوتری) و با داشتن عینک سه بعدی آناگلیف تمام بازی را به صورت کاملا سه بعدی (مجازی) دنبال کنید و از بازی های کامپیوتری بیشتر لذت ببرید.

راهنمای نصب بازی و درایور سه بعدی داخل دی وی دی نصب بازی موجود است تجربه استفاده از عینک های سه بعدی بسیار بسیار لذت بخش و تعجب بر نگیز برای کاربران میباشداین عینک مناسب با هر نوع مانیتور میباشد و با شیشه های مخصوص فیروزه ای - قرمز - بسیار شیک و با استاندارد بین المللی انگلستان میباشند!




این پکیج ارزشمند همراه با چند دی وی دی انیمیشن ها و کلیپ های کوتاه سه بعدی برای متقاضیان برای زمان محدود با قیمت فوق العاده استثنایی 9500تومان برای اولین بار در ایران ارسال خواهد شد .


شامل یک عینک 3 بعدی و 1 عدد DVD شامل درایور 3 بعدی ساز کامپیوتر و یک بازی هیجان انگیز کاملا 3 بعدی و چند فیلم 3 بعدی فوق العاده جذاب + راهنمای نصب بازی و درایو 3 بعدی از این به بعد قادر به تماشای فیلمهای 3 بعدی خواهید بود

فروشنده: این فروش

قیمت: 9,500 تومان

درصد :5

روش خرید: برای خرید عینک 3 بعدی +درایور 3 بعدی ساز کامپیوتر+یک بازی هیجان انگیز کاملا 3 بعدی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید عینک 3 بعدی +درایور 3 بعدی ساز کامپیوتر+یک بازی هیجان انگیز کاملا 3 بعدی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
بازارک بازدید : 2 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

Silent Hunter: Wolves of the Pacific

دسته بازی سرگرمی زیردسته متفرقه

کد مجوز شماره ی دو : http://www.ircg.ir/sn/foreignerGames?sn=foreignerGames&search%5Btitle%5D=Silent+Hunter%3A+Wolves+of+the+Pacific&search_submit=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88
کد مجوز شماره ی سه : http://www.dvdbazi.ir/mojaz/0584.htm

فروشنده: ارزون

قیمت: 3,200 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید Silent Hunter: Wolves of the Pacific، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید Silent Hunter: Wolves of the Pacific


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
بازارک بازدید : 4 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

Sniper Elite

دسته بازی سرگرمی زیردسته حادثه ای

کد مجوز شماره ی یک : http://www.ebazi.org/LatestGames.aspx(کد2932)
کد مجوز شماره ی دو : http://www.ircg.ir/sn/foreignerGames?sn=foreignerGames&search%5Btitle%5D=Sniper+Elite&search_submit=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88
کد مجوز شماره ی سه : http://www.dvdbazi.ir/mojaz/0588.htm

فروشنده: ارزون

قیمت: 3,200 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید Sniper Elite، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید Sniper Elite


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
بازارک بازدید : 2 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

Sonic Heroes

دسته بازی سرگرمی زیردسته کودکان

کد مجوز شماره ی دو : http://www.ircg.ir/sn/foreignerGames?sn=foreignerGames&search%5Btitle%5D=Sonic+Heroes&search_submit=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88
کد مجوز شماره ی سه : http://www.dvdbazi.ir/mojaz/0596.htm

فروشنده: ارزون

قیمت: 3,200 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید Sonic Heroes، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید Sonic Heroes


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
بازارک بازدید : 2 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

Super-Bikes: Riding Challenge

دسته بازی سرگرمی زیردسته موتور سواری

کد مجوز شماره ی دو : http://www.ircg.ir/sn/foreignerGames?sn=foreignerGames&search%5Btitle%5D=Super-Bikes%3A+Riding+Challenge&search_submit=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88
کد مجوز شماره ی سه : http://www.dvdbazi.ir/mojaz/0630.htm

فروشنده: ارزون

قیمت: 3,200 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید Super-Bikes: Riding Challenge، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید Super-Bikes: Riding Challenge


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 42
  • بازدید کلی : 3,047
  • کدهای اختصاصی