loading...
بازارک
بازارک بازدید : 3 شنبه 19 اسفند 1391 نظرات (0)

کارتون بنر (سنجاب کوچولو) دوبله فارسی - اورجینال

دسته فیلم و سریال و کارتون زیردسته کارتن

شماره مجوز :
155/8118833

خرید کارتون قدیمی بنر با کیفیت عالی.واقعا یادش بخیر وقتی کوچولو بودیم عاشق کارتون بنر بودیم زمانی که این کارتون قدیمی پخش می شد اگر مشغول درس و مشق بودیم و یا مشغول شیطونی دست از همش می کشیدیم و چار زانو می نشستیم جلوی تلویزیون سیاه و سفید تا کارتون بنر را چهار چشمی بینیم.

اکثر مشتریان سایت معتقدند کارتون های قدیمی خصوصا کارتون بنر یکی از محبوب ترین کارتونهای قدیمی دوران کودکی آنها است اغلب کسانی که این کارتن را خریداری نموده اند به خاطر زنده شدن خاطرات قدیمی شان است که این کارتون را سفارش می دهند.

کارتون بنر را بخرید و به خاطرات بچگیتون برگردید مشتریان سایت تاکنون از خرید کارتون بنر راضی بوده اند و به اذعان اکثر اونها با خرید کارتون قدیمی بنر ساعات زیادی را پای دیدن اون صرف کردند ولی بیشتر از اینکه به کارتون دقت کنند در خاطرات کودکی خودشون غوطه ور شده اند در واقع این کارتون فشار روانی اونها را کم کرده است.


داستان کارتون بنر:

کارتون بنر ماجرای یک سنجاب کوچولو می باشد که با مادر خود که یک گربه است در یک مزرعه زندگی می کند! بله ، مادر سنجاب کوچولوی ما یک گربه است که از او نگهداری می کند! کارتون بنر از سری کارتون های قدیمی می باشد که در گذشته از تلویزیون ایران نیز پخش می شد!

فکر می‌کنم تنها گربه مورد علاقه‌ام در کارتون‌ها، مادر بنر بود. مادر یک سنجاب. سنجاب کوچولویی که در تلة آدم‌ها گرفتار شده بود و این گربه او را در مزرعه نگه داشته بود و بزرگ کرده بود. فکر می‌کنم این به خاطر همدردی با خود بنر بود، وقتی که باقی سنجاب‌ها به خاطر چیزهایی که از مادرش داشت، مسخره‌اش می‌کردند. بنر، ماهی می‌خورد، موقع خواب دمش را بغل می‌کرد و زنگوله به گردنش داشت و برای همین‌ها بقیه سنجاب‌های جنگل مسخره‌اش می‌کردند. و من، هر وقت بنر مسخره می‌شد، قیافه همکلاسی یتیمم می‌آمد جلوی چشمم و آن روزی که به خاطر حرفی مسخره‌اش کردیم و بعد او با یک بغضی گفت: مامانم این جوری می‌گفت و دوید توی حیاط.
تقریبا همه کاراکترهای بنر و ماجراهایشان، معادل خارجی داشت و راحت می‌شد با آنها رابطه برقرار کرد. از مامان گربه که بنر در آتش سوزی مزرعه از او جدا شده بود و تصویر یک مادر ایده آل و همراه بود. تا خاله لاری که بچه‌اش کلی همیشه از دست مراقبت‌های زیادی مادرش فراری بود.
سو و پدربزرگش و همدلی‌شان با بنر و رادا که همیشه به بنر حسودی می کرد و آخر وقتی بنر او را از دست یک لاک پشت نجات داد، با او خوب شد. گوجا با آن ابروهای پهن که همیشه با همه چیز مخالف بود



و عمو جغد شاخدار که برخلاف غریزه اش از خوردن بنر خودداری می کرد و او را دوست داشت و شاید دوست داشتنی‌ترین شخصیت کارتون بود.

کارتون بنر (BANNERTAIL) را نیپون در سال ۱۹۷۹ ساخت. سریال، ۲۶ قسمت داشت و از روی یک رمان آمریکایی به همین اسم (که نویسنده‌اش، Ernest Thompson Seton داستان بچه‌های کوه تالاک (جکی و جیل) را هم نوشته و ظاهرا آن قصه، زندگی نامه خودش است) ساخته شده. کارگردانش، یوشی هیرو کوردا (Yoshihiro Kuroda)، کارگردان خانواده دکتر ارنست و بچه‌های کوه تالاک هم هست. او درباره بنر گفته: با آهنگ نواهای ژاپنی و صدای زنگوله، یک سنجاب کوچولو تند و تند رد می‌شه و از درخت می‌ره بالا. بعد توی سوراخ با یک ضربه دندان، گردو را نصف می‌کنه. اسم این سنجاب، بنره

فروشنده: تهرانيكا

قیمت: 8,800 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید کارتون بنر (سنجاب کوچولو) دوبله فارسی - اورجینال ، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید کارتون بنر (سنجاب کوچولو) دوبله فارسی - اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
بازارک بازدید : 3 شنبه 19 اسفند 1391 نظرات (0)

کارتون ای کی یو سان - اورجینال

دسته فیلم و سریال و کارتون زیردسته کارتن

شماره مجوز: 155/8118812

کارتون ای کی یو سان - ای کیو سان

مجموعه کارتون ایکیوسان
مجموعه "ای کیو سان" از محصولات کمپانی تویی انیمیشن در سال 1975 به کارگردانی کی میو یابوکی می باشد. تاداکی یامازاکی فیلمنامه این مجموعه را نوشت و از 15 اکتبر سال 1975 تا 28 ژوئن سال 1982 در ژاپن پخش شد. ای کیو در اصل پسر یک امپراتور بود که در دوره حکومت شوگون ها که حکومت را از دست امپراتورها خارج کردند، مادرش مجبور شد به همسری یک شوگون درآید و برای همین او را به معبد فرستاد. این کودک در معبد خیلی زود پیشرفت می کند و در همه کار خلاقیتش را نشان می دهد. او هر زمان که می خواست تمرکز خود را جمع کند. دو انگشتش را روی سرش می چرخاند و بعد شروع به فکر می کرد. داستان زندگی ای کیو و افسانه های پیرامون او، یکی از داستان های مورد علاقه مردم ژاپن است و تا به حال یک سریال و دو کارتون از آن تهیه شده است.




ایکیو-سان (به ژاپنی: 一休さん Ikkyū-san) نام یک مجموعه انیمهٔ ۲۹۶ قسمتی، از محصولات Toei Animation است که از اکتبر ۱۹۷۵ تا ژوئن ۱۹۸۲ از کانال TV Asahi پخش شد. داستان مجموعه الهام‌گرفته از زندگی راهب بودایی ایکیو است. این مجموعه از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز پخش شده‌است.

ژانر تاریخی، کمدی
مجموعه تلویزیونی
کارگردان هیدئو فوروساوا
کیمیو یابوکی
تتسوئو ایمازاوا
استودیو Toei Animation
شبکه TV Asahi
پخش اصلی ۱۹۷۵ – ۱۹۸۲

فروشنده: تهرانيكا

قیمت: 7,800 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید کارتون ای کی یو سان - اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید کارتون ای کی یو سان - اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
بازارک بازدید : 3 شنبه 19 اسفند 1391 نظرات (0)

کارتون دور دنیا در هشتاد روز - اورجینال

دسته فیلم و سریال و کارتون زیردسته کارتن

شماره مجوز 155/6865742
کارتون دور دنیا در 80 روز بر اساس رومان معروفی با همین نام از ژول ورن ساخته شده است. منتها در ساخت این کارتون دیدنی ؛ از حیوانات به جای شخصیت های داستان استفاده شده است.آقای شیر ماجرا جو به همراه پیشخدمتش تصمیم میگیرند دور دنیا را در مدت 80 روز طی کنند که در طول مسیر اتفاقات زیادی برایشان به وقوع می پیوندد .کارتون دور دنیا در 80 روز ؛ یکی از ماندگار ترین کارتون ها برای بچه های ایران به شمار می رود که می توانیم بادیدنش ؛ خاطرات خوش گذشته را دنبال کنیم. این کارتون در 2 دی وی دی و با کیفیت تلویزیونی عرضه میگردد .

فروشنده: تهرانيكا

قیمت: 6,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید کارتون دور دنیا در هشتاد روز - اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید کارتون دور دنیا در هشتاد روز - اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
بازارک بازدید : 2 شنبه 19 اسفند 1391 نظرات (0)

کارتون زیبای مارکوپولو بصورت ( کارتون ومستند):اورجینال شرکتی

دسته فیلم و سریال و کارتون زیردسته متفرقه

ش م:964-6209-70
نام کارتون : سفرهای مارکوپولو
نام اصلی : Marco Polo

کارتون بسیار زیبای مارکوپولو بصورت ( کارتون ومستند)
کارتون سفر های مارکوپولو بر اساس همان رمان معروف ساخته شده کارتون مارکوپولو دارای داستانی قدرتمند است که این کارتون را زیبا می کند .

مارکوپولو جهانگرد مشهور ونیزی در سال ۱۲۵۴ میلادی متولد شد .
پدرش نیکولوپولو بازرگان سرشناس بود که برای تجارت به سرزمین های دور دست سفر می کرد مارکو که داستان سفرهای پرماجرای پدر را از زبان مادر شنیده بود از همان کودکی به سفرهای دریایی و دیدن سرزمین های ناشناخته علاقه داشت . روزها در بندرگاه گردش می کرد و از دیدن کشتی های بزرگ بادبانی ، غرق شگفتی می شد .

نوشته های عربی و چینی روی بسته های کالا را می دید و دلش می خواست معنای این اشکال عجیب را کشف کند . شنیده بود کشتی هایی که از مشرق زمین می آیند ، کالاهایی چون ابریشم ، ادویه و جواهرات گرانبها با خود می آورند . شش ساله بود که پدرش نیکولو همراه عمویش مافئو سفری طولانی را آغاز کردند .

سفری که سال ها به درازا کشید . روزها و هفته ها و ماه ها از پی هم سپری می شد و مارکوی کوچولو برای بازگشت پدر ، روز شماری می کرد این انتظار چنان طولانی شد که مارکو کم کم چهره پدر را هم از یاد برد . در این دوران دشوار بود که مادرش را از دست داد .

مرگ مادر ضربه هولناکی بود که مارکو از ان به عنوان تلخ ترین خاطره زندگی اش یاد می کند روزی از روزهای سال ۱۲۶۹ میلادی ، کشتی بادبانی بزرگی در ساحل ونیز پهلو گرفت مارکو که در آن زمان نوجوانی پانزده ساله بود ، ناگهان صورت آشنای پدر و عمویش مافئو پولو را در میان سرنشینان کشتی شناخت .

نیکولوپولو با چشمان اشکبار ، فرزندش مارکو را در اغوش گرفت . در این دوران بود که مارکو داستان مسافرت های پر حادثه پدر را می شنید و روح ماجراجویی اش بیدار می شد .

داستان سفر طولانی نیکولو و مافئو پولو به سرزمین چین ، هیجان انگیزترین داستانی بود که مارکو تا ان زمان شنیده بود .

در سال ۱۲۷۱ میلادی ،زمانی که مارکوپولو هفده ساله بود، همراه پدر عمویش سفری دور را آغاز کرد . از همین زمان بود که نام مارکوپولو به عنوان جهانگردی جوان و جسور،بر سر زبان ها افتاد .آن ها با کشتی کوچکی از دریای مدیترانه گذشته و به اکرا رسیدند. در این شهر با کشیشی به نام تئوبالد آشنا شدند.

نیکولو ماجرای سفر به چین و درخواست قوبیلای قاآن امپراطور چین را برای تئوبالد تعریف کرد و گفت که امپراطور چینبا آیین مسیحیت آشنا شده و آرزو دارد مسیحیت در سرزمین چین رواج پیدا کند .

تئوبالد دو کشیش داوطلب را به نیکولوپولو معرفی کرد تا همراه آن ها به چین رواج سفر کنند . پنج مرد آماده سفری طولانی از غرب به شرق آسیا شدند .

از شهر ییت المقدس به طرف لایاس و از آنجا به سوی سواحل دریای خزر رفتند . مارکوپولو برای اولیبن بار بود که فوران چشمه های نفت را به چشم می دید مرمان این مناطق از نفت چشمه ها برای روشن کردن فانوس هایشان استفاده می کردند . این جا سرزمینی بود که در جغرافیای امروز باکو نامیده می شود .

برای سفر به شرق دور ، باید از سرزمین پهناور ایران عبور می کردند . باید از گذررگاه های پر پیچ و خم کوهستانی . از شنزارهای خشک و سوزان و دشت های باتلاقی می گذشتند .

این سفر برای دو کشیش ، دشوار و طاقت فرسا بود . بنابراین از ادامه سفر منصرف شدند . اما سه مرد ونیزی به راه خود ادامه دادند .

گاه سوار بر شتر و زمانی با اسب و قاطر و گاهی با پای پیاده پیش می رفتند . پس از چند ماه به شهر بغداد رسیدند مارکوپولو از دیدن این شهر افسانه ای شگفت زده شده بود و فکر می کرد بغداد زیباترین شهر مشرق زمین است .

نیکولوپولو می گفت ، سفر زمینی بسیار دشوار است . بنابراین تصمیم داشتند با عبور از شهر کرمان خود را به بندرگاهی در جنوب شرقی ایران برسانندذ و با کشتیی به هندوستان و از انجا به چین بروند .

درباره صحرای سوزان گبی ، داستان های وحشتناکی شنیده بودند . در مسیر کرمان ، از دشت های سرسبزی عبور کردند با دیدن مناطق سرسبز و خرم در میان ان بیابان های خشک و سوزان غرق شگفتی می شدند . مارکوپولو در سفرنامه اش به هیجان انگیز بودن سفر در سرزمین پهناور ایران اشاره می کند . در کرمان راه دو شاخه می شد .

سمت شمال ، به افغانستان می رسید و راه جنوب به بندر هرمز ختم می شد . ان ها به طرف جنوب رفتند پس از هفته ها دشواری و خستگی به بندر هرمز رسیدند .

کشتی هایی که در این بندرگاه پهلو می گرفتند ساختمان عجیب و متفاوتی داشتند در این کشتی ها به جای میخ و بست های فلزی از میله های چوبی و پوست درخت نارگیل استفاده شده بود .

فروشنده: دانش گستر

قیمت: 11,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید کارتون زیبای مارکوپولو بصورت ( کارتون ومستند):اورجینال شرکتی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید کارتون زیبای مارکوپولو بصورت ( کارتون ومستند):اورجینال شرکتی


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
بازارک بازدید : 3 شنبه 19 اسفند 1391 نظرات (0)

کارتون قدیمی زمزمه گلاکن:اورجینال

دسته فیلم و سریال و کارتون زیردسته کارتن

کارتون زمزمه گلاکن

زمزمهٔ گلاکن (The Whisper of Glocken) نام کتابی نوشتهٔ کارول کندال است. کندال این کتاب را در دنبالهٔ دیگر اثرش با نام "Gammage Cup" نوشته است. زمزمه گلاکن داستان درهٔ مینیپینز‌ها است که آب آن را فرا گرفته و ۵ شخصیت داستان سعی می‌کنند سدی که جلوی رودخانه را بسته از میان بردارند.

نام اصلی : Whisper of Glocken


تعداد اپیزود : مجموعه کامل سریال


مدت زمان هر قسمت : 12 دقیقه


کیفیت صدا و تصویر : خوب


زبان : دوبله زیبای فارسی


فرمت : DVD


قابل پخش در دستگاه های DVD Player و کامپیوتر
ش م:9977-8655

فروشنده: تهرانيكا

قیمت: 5,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید کارتون قدیمی زمزمه گلاکن:اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید کارتون قدیمی زمزمه گلاکن:اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
بازارک بازدید : 2 شنبه 19 اسفند 1391 نظرات (0)

کنجکاوی در سرنوشت (آنتونی رابینز) اورجینال

دسته فیلم و سریال و کارتون زیردسته فیلم خارجی

آنتونی رابینز کنجکاوی در سرنوشت (Anthony Robbins)

سلام من تونی رابینز هستم
به برنامه کنجکاوی در سرنوشت یا چگونه با شور و شوق زندگی کنیم خوش آمدید

قبل از هر چیز میخواهم از اینکه وقتتان را برای توجه به این برنامه اختصاص داده اید به شما تبریک بگویم
این را به خاطر این نمیگویم که روی برنامه من وقت گذاشته اید

بلکه بخاطر این میگویم که افراد زیادی آن بیرون هستند که درباره یک بازی فوق العاده صحبت میکنند اما از آن بهره نمیبرند

میدانید منظورم چیه؟

بله بسیاری از آدمهایی که آن بیرون هستند میگویند:

من به دنبال یک زندگی خیلی خوب هستم و میخواهم به این هدف عالی دست پیدا کنم
این رویای بزرگ را در سر می پرورانم و میخواهم آن را به واقعیت تبدیل کنم

اما...!

برای رسیدن به این اهداف چه کاری انجام میدهند...؟

معمولا هیچی !!!

من در این برنامه به شما میگویم که چگونه باید به اهداف و آرزوهای متعالی خودتان دست یابید


آیا از آنچه که میتوانستید به دست آورید کمتر نتیجه گرفته اید؟

آیا شما از اینکه از توانایی خود بطور کامل نمیتوانید استفاده کنید خسته شده اید؟

یا کمتر شاد شده اید ؟

آیا شما از اضافه وزن خود خسته شدید؟

دوست دارید با اشتیاق زندگی کنید بطوریکه تجربیات خود را در رویداد غیر طبیعی و متغییر زندگی به کار بندید و مشکلی پیش نیاید ؟!

این مجموعه کمک قابل توجهی به شما می کند !

تونی می گوید : " موفقیت یعنی اینکه هر کاری دلتان می خواهد ، در هرزمانی که دلتان می خواهد ، با کمک هرکسی که دلتان می خواهد و هر اندازه که دلتان می خواهد انجام دهید "


مجموعه ای جذاب از یکی از سمینارهای آنتونی رابینز،یکی از مشهورترین سخنوران جهان و نابغه قرن ! با موضوع کنجکاوی در سرنوشت + سخنرانی دستیابی به قدرت درون !

با زیر نویس فارسی.



او فردی بلند قد ، چهار شانه و خوش سیما است . مردم از هر طرف دورش را گرفته اند وفشار می آورند ، دستش را می گیرند و از او می خواهند تا کتاب ها و نوارهای ویدیویی را برایشان امضا کند . او شخصی ممتاز و دارای شهرت جهانی است . نام او " آنتونی رابینز" است خیلی ها از روی صمیمیت او را تونی صدا میزنند . او نویسنده پرفروش ترین کتابها در زمینه رشد و تکامل فردی است . هر روز که به انجام کارهای روزانه اش می پردازد ، تا مدتها با سیل عظیمی از جمعیتی مواجه می شود که در کلاسهایش حضور می یابند .

تونی در حال حاضر پرشورترین و تاثیر گذارترین سخنور جهان است . او بیش از صد و پنجاه روز از سال را صرف بر پا سازی سمینار در چهار گوشه جهان می کند . اوتاکنون برای تیمهایی نظیر" ال. ای. کینگز" و " سن آنتونیو اسپورز " و همچنین برای " آندره آغاسی " سمت مربی خصوصی را داشته است.

او عقیده دارد انسان هرگز نباید هویتش را محدود کند ، بنابراین اگر از او بپرسید که هویتش دقیقا چیست؟ خواهد گفت : " اگر از من بپرسید که امروز چه کسی هستم ( چون ممکن است تصمیم بگیرم فردا شخص دیگری باشم ! ) ممکن بود بگویم که خالق امکانات ، محرک شادی ها ، انسان ساز و ایجاد کننده شور و شوق هستم .
من برانگیزاننده مردم ، واعظ یا پیشوای آنان نیستم .
من مربی و پیشرو آنان هستم ، گوینده تلویزیون کشور ، صاحب کمربند سیاه ، خلبان هلیکوپتر جت ، تاجر بین المللی ، متخصص بهداشت و تغذیه ، مدافع بینوایان و بی خانمانان ، نوع دوست ، کسی که ایجاد تفاوت می کند ، فردی ممتاز و در عین حال متواضع هستم ! "

قسمتی از زندگی نامه آنتونی رابینز :

تونی ، در سال 1961 در خانواده ای فقیر به دنیا آمد . پس از گرفتن دیپلم متوسطه به کارهای گوناگونی روی آورد ، اما توفیق چندانی نیافت.
در سن 22 سالگی ، در آپارتمان چهل متری محقری ، زندگی فقیرانه ای داشت وبه گفته خودش ، ناچار بود ظرفهای غذای خود را در وان حمام بشوید . گذشته از گرفتاری های مالی ، در اثر پرخوری و بدخوراکی بیش از یکصد و بیست کیلو وزن داشت و به علت چاقی ، دچار تنبلی ، بی حالی و خواب آلودگی شده بود . اما در عین فقر و فلاکت ، رویاها و آرزوهای جاه طلبانه ای داشت و در عالم خیال ، خود را در قصر زیبایی در ساحل دریا و نزدیک جنگل سرسبزی مجسم می ساخت و برای خود همسری شایسته ، اتومبیلی گران قیمت و امکاناتی رویایی در نظر می گرفت .
آنتونی رابینز ، در سال 1986 و در حالی که بیش از بیست و پنج سال بیشتر نداشت به بیشتر آرزوهای خود جامه عمل پوشانده بود ، در این سال ، کتابی به نام " نیروی بیکران " منتشر ساخت و راز موفقیت های خود را در آن نوشت که بسیار مورد توجه مردم امریکا و جهانیان قرار گرفت .
تونی می گوید : " از شما می خواهم که زندگی خود را به صورت شاهکاری بی همتا در آورید ."

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که تونی دقیقا چه مقدار درآمد دارد ؟ البته برآورد دقیق مقدار درآمد او، کار چندان ساده ای نیست اما بطور مثال در حدود 2 سال پیش ، تونی از جانب یک تاجر به نام " آدام " به کار دعوت شد . آدام تقریبا به مدت شش ماه دچار سقوط مالی شده بود ونمی توانست به نتایج دلخواهش دست یابد . او تصمیم داشت دست به کاری بزند و اوضاع را تغییر بدهد . " آدام " در حدود یک میلیون دلار به تونی داد تا مربی شخصی او باشد . حتی درصدی از سود را نیز به عنوان جایزه برای تونی در نظر گرفت . در طی مدتی که تونی ، مشاور آدام بود ، او توانست یکصد و هشتاد میلیون دلار درآمد داشته باشد . پس جایزه چه ؟ من از بابت رقم جایزه مطمئن نیستم ، ولی اگر آدام حتی یک درصد برای تونی در نظر گرفته باشد پس باید یک میلیون و هشتصد هزار دلار ( سوای آن یک میلیون دلار اولیه ) به تونی رسیده باشد .دو میلیون و هشتصد هزار دلار تنها برای شش ماه مربیگری !


- تقدیم به آنانکه خواهان رسیدن به تمامی آرزوهایشان هستند . . .

-تعداد 2 عدد CD ، قابل پخش در تمامی دستگاههای خانگی

شماره مجوز 6534/567899

- قیمت کل این پکیج (محصول) با ارزش، در 2 CD فقط 6500 تومان می باشد

-تمامی محصولات فروشگاه ما به صورت پکیج بسته بندی شده و پلمپ شده، در شأن شما خریداران محترم، در اختیارتان قرار خواهد گرفت

- اول محصول خود را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس مبلغ را به مامور پست بدهید

-با خرید اینترنتی از فروشگاه ما، لذت خرید محصولات مطمئن را تجربه کنید


- توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :

لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.



دیدار در اوج . . .



فروشنده: فیلم خرید

قیمت: 6,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید کنجکاوی در سرنوشت (آنتونی رابینز) اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید کنجکاوی در سرنوشت (آنتونی رابینز) اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
بازارک بازدید : 2 شنبه 19 اسفند 1391 نظرات (0)

مستند بشقاب پرنده ها و موجودات فضایی اورجینال

دسته فیلم و سریال و کارتون زیردسته فیلم مستند

فیلم 2012 بشقاب پرنده ها نیز به رایگان به این مجموعه اضافه شد.
آیا بشقاب پرنده ها وجود دارند ؟!

آیا موجودات فضایی و ماورایی وجود دارند ؟!

آیا سیاره ما در امنیت است ؟!

جدید !

هر آنچه در مورد موجودات فضایی و بشقاب پرنده ها می خواهید بدانید !

کاملا واقعی و مستند و علمی !

حاصل تحقیق دانشمندان هوا فضا دنیا وناسا !

افشای اسناد و مدارک و تصاویر فوق سری ناسا (NASA) و سازمان سیا پیرامون موجودات فضایی و بشقاب پرنده ها برای اولین بار در دنیا !!

تصاویری که تا به حال هیچ وقت در هیچ جا پخش نشده است !

تصاویر واقعی از دیده شدن بشقاب پرنده گان و آدم فضایی ها در سراسر دنیا با استناد و تاریخ وقوع !

سخنرانی دانشمندان ناسا پیرامون تصاویری از اجساد واقعی انسان های فضایی و جمجمه های به جا مانده از آنها !

تصاویری از انسان هایی که توسط موجودات فضایی دزدیده شده اند !!

صداهای مخابره شده از موجودات فضایی برای زمینی ها !!

تصاویری از گزارش وجود موجودات فضایی در زیر دریاها و تحقیق دانشمندان پیرامون این موضوع !

تحقیقاتی پیرامون معمای مثلث برمودا و کسانی که در آنجا ناپدید شده اند!

تحقیقات دانشمندان پیرامون وجود یوفو ها (UFO) و یوسوها (USO)!

تصاویری از انجام تحقیق و آزمایش و کالبد شکافی بر روی موجودات فضایی !

مصاحبه با خلبان هایی که بشقاب پرنده ها و یوفوها را مشاهده کرده اند به همراه فیلم های مشاهدات !

تصاویری از سقوط بشقاب پرنده ها به سیاره زمین !

تصاویری از مصاحبه با مردمی که سفینه های فضایی را مشاهده کرده اند به همراه فیلم های مشاهدات آنها !!

بررسی چند فیلم سینمایی معتبر که درباره موجودات فضایی ساخته شده اند !

بررسی حیواناتی که مورد حمله موجودات فضایی قرار گرفته اند !

به همراه فیلم واقعی سفینه (بشقاب پرنده ای) که ظاهرا در بوشهر دیده شده !

بیش از 7 ساعت، با کیفیت بالا !

-تعداد 1 عدد DVD ، قابل پخش در تمامی دستگاههای خانگی

شماره مجوز:155/36483

- قیمت این پکیج (محصول) با ارزش، فقط 6500 تومان می باشد

-تمامی محصولات فروشگاه ما به صورت پکیج بسته بندی شده و پلمپ شده، در شأن شما خریداران محترم، در اختیارتان قرار خواهد گرفت

- اول محصول خود را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس مبلغ را به مامور پست بدهید

-با خرید اینترنتی از فروشگاه ما، لذت خرید محصولات مطمئن را تجربه کنید



دیدار در اوج . . .

فروشنده: فیلم خرید

قیمت: 6,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید مستند بشقاب پرنده ها و موجودات فضایی اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مستند بشقاب پرنده ها و موجودات فضایی اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان
بازارک بازدید : 2 جمعه 18 اسفند 1391 نظرات (0)

مسابقات پیشرفته رالی صحرا ۲ (Dirt 2)

دسته بازی سرگرمی زیردسته اتوموبیل رانی

نسخه دوم از یکی از زیباترین بازی های اتومبیل رانی رایانه ای یعنی بازی Colin McRae DiRT که در سال ۲۰۰۷ با انتشار خود و گرافیک بی نظیرش انقلابی در بازی های اتومبیل رانی به پا کرد و طرفداران بیشماری نسیب خود نمود .
نسخه دوم بازی DiRT با گرافیکی فوق العاده و بازی روان و بسیار مهیج می خواهد عنوان برترین بازی اتومبیل رانی سال ۲۰۰۹ را از آن خود کند.
DiRT 2 با نو آوری هایش در بازی های اتومبیل رانی کامپیوتری و زیبایی های خاص خودش قصد دارد رقیب سرسختی برای سری بازی های پرطرفدار Need for Speed باشد .
این نسخه جدید و انقلابی از بازی در زمینه مسابقات موسوم به ”Off-Road” با جوی عالی و گرافیک فوق العاده و جذاب و با خلق صحنه هایی پر از هیجان ، بار دیگر اوج لذت مسابقات این سبک را برای علاقمندان به این سبک بازی های پرطرفدار به ارمغان آورده است. مسابقات این بازی از مالزی گرفته تا مراکش و از لندن تا لس آنجلس کشیده شده اند. در این بازی بایستی در ۱۰۰ رویداد (Event) مختلف در برابر افرادی مانند Ken Block و Travis Pastrana که هردو از قهرمانان بزرگ جهانی این سری مسابقات هستند، به مبارزه خواهید پرداخت، همچنین می توانید بازی را نیز بصورت آنلاین در مسابقات سربه سر با ۸ بازی کننده شرکت نموده و از جلوه های تصویری مبهوت کننده ، صدمه های ناگهانی ونهایت سرعت لذت ببرید !!!
بد نیست بدانید که این بازی، با گرافیک فوق العاده و گیم پلی روان و بسیار مهیج خود قصد دارد که عنوان برترین بازی اتومبیل رانی سال ۲۰۰۹ را از آن خود نماید و در این میان رقیب های سرسختی همچون نسخه جدید سری بازی های “نیاز به سرعت” یعنی Need for Speed 15 : Shift”” را بایستی از راه خود بردارد! در این بازی به تمامی نقاط جهان ، آسیا، اروپا، افریقا‌ و آمریکا سفر خواهید نمود. در این بازی شاهد مسابقات سبک کلاسیک پرطرفدار منحصر بفرد دوره ای اتومبیلرانی مانند پردین از روی موانع بسیار مرتفع، سطوح شیبدار مرگبار و حتی دیواره های آتشین خواهید بود. در حالت بازی تک نفره پیشرفته قادر خواهید بود تا با زیرکی تمام ماشین اسپورت خود را به مبارزه با بزرگترین قهرمانان اتومبیلرانی این کلاس درجهان ببرید!
سازنده : کمپانی Codemasters
ناشر : کمپانی: Codemasters
تاریخ انتشار : December 8, 2009
وب سایت اختصاصی : Dirt 2
رده بندی ژانر : اتومبیل رانی
میزان دشوار بودن : متوسط .
زمان مورد نیاز برای آشنایی کامل با محیط بازی : حدود نیم ساعت.
درجه بندی ESRB در مورد محتوای بازی : +۳ – مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی +۳
لینک مجوز این بازی در بنیاد ملی بازیهای رایانه ای:
http://www.ircg.ir/index.php?sn=foreignerGames&search[title]=Dirt+2

فروشنده: ساب دانلود

قیمت: 3,000 تومان

درصد :10

روش خرید: برای خرید مسابقات پیشرفته رالی صحرا ۲ (Dirt 2)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مسابقات پیشرفته رالی صحرا ۲ (Dirt 2)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

تعداد صفحات : 25

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 3,016
  • کدهای اختصاصی