loading...
بازارک
بازارک بازدید : 3 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)
دستگاه ترک سیگار الکترو اسموک E-Health Cigarette

پدیده ای بی نظیر برای ترک سیگار در کوتاهترین زمان ممکن

با استفاده از این وسیله سلامتی را به خود و دیگران هدیه دهید!

بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید …

100 درصد تضمینی و دارای یک سال گارانتی تعویض

قیمت : 28000 تومان

این محصول در سایر فروشگاه ها و بازار ایران بالای 70 هزار تومان عرضه میشود

هم اکنون این محصول را با قیمت استثنایی 28 هزار تومان به همراه یک سال گارانتی تعویض می توانید سفارش دهید!

سیگار الکترونیک یک دستگاه دود زای میکرو الکترونیک است که از تکنولوژی بمباران اتمی برای تولید دود استفاده میکند بدین ترتیب که برای به وجود آوردن دود با بوی توتون از ریز سازی مایعی استفاده می کند که در داخل آن وجود دارد.این دستگاه همانند سیگارهای معمولی سیگاریها را تحریک میکند و میتواند به صورت سالم و بدون خطر نیاز آنها را به دود برآورده کند و آنها را شاد و ریلکس کند اما یکسری تفاوتهایی با سیگار های معمولی دارد:از جمله قابل اشتعال نیست و هیچکدام از ۴۰۰۰ماده سمی و منو اکسید کربن موجود در سیگار در آن دریافت نمیشود.
سیگار الکترونیکی محصولی جدید برای مراقبت از سلامتی شماست. e-health cigarette به شما امکان لذت بردن از سلایق خود بدون خطر وابستگی به تنباکو را می دهد. با استفاده ازسیگار سلامتیe-health cigarette (همان سیگار اکتریکی) می توانید همان احساس کشیدن سیگار تنباکو اما بدون خطرات ناشی از استعمال آن را داشته باشید. سيگار سلامتيe-health cigarette (همان سيگار اكتريكي) كاملاً شبيه يك سيگار است اما بدون مواد مضر. سيگار سلامتيe-health cigarette دود توليد مي كند در صورتيكه هيچ ماده آلوده كننده اي در آن نيست. براي روشن كردن آن به شعله احتياج نداريد. مي توانيد با تندرستي سيگار بكشيد اما بدون هيچ آلودگي محيطي…

بهترین وسیله برای ترک سیگار ، بدون عوارض و بسیار راحت …

قیمت : 28000 تومان

بازارک بازدید : 3 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

پد دفع سموم بدن کینوکی - Kinoki

از بین برنده سموم مضر موجود در خون

تهیه شده از سرکه طبیعی گیاه اعجاب آور بامبو

کارایی منحصر به فرد در دفع سموم بدن

 افزایش انرژی و کاهش استرس را

با پد دفع سموم بدن کینوکی تجربه کنید ...



قيمت : 14800 تومان

هر بسته شامل 10 عدد پد مخصوص + چسب جداگانه می باشد

فقط در عرض 2 هفته و با قراردادن پد دفع کننده سموم بدن کینوکی در کف پاهایتان در هنگام خواب ، کلیه سموم مضر را از بدنتان خارج نموده و احساس شادابی و نشاط کنید.
اگر صبحها هنگام برخاستن از خواب احساس خستگی مینمایید ، اگر مرتبا بیماریهای مختلف شما را درگیر و ناراحت میکند و اگر از استفاده از داروهای شیمیایی خسته و ناامید شده اید، ما به شما پد دفع کننده سموم بدن کینوکی را پیشنهاد میکنیم.
فقط کافیست پد دفع کننده سموم بدن کینوکی را هنگام خواب کف پاهایتان قراردهید، بعد از گذشت 6 الی 8 ساعت که از خواب بیدار میشوید شاهد نتیجه ای شگفت انگیز از قدرت طبیعت خواهید بود، یعنی پد کف پا که هنگام استفاده سفید بوده است ، اینک هنگام بیدار شدن شما کاملا به رنگ مشکی درآمده است . یعنی سرکه بامبو در هنگامیکه شما خواب بوده اید تمام سموم و ضرات شیمیایی موجود در خون شما را جذب نموده است. این یکی از متداول ترین روشهای سم زدایی بدن در طول 200 سال گذشته در چین و ژاپن و تایلند میباشد.

درباره مضرات سموم بدن بیشتر بدانیم ....
با پیشرفت زندگی و جدایی از طبیعت و همچنین زندگی شهرنشینی ترافیک ، آلودگی هوا  و استفاده از غذاهای چرب بشر همواره تحت تاثیرات فراوان و مخرب سموم انباشته شده بدن خود می باشد.
وجود سموم در بدن با بروز علائمی مانند کج خلقی ، سردرد ، اختلال در سیستم گوارشی و هاضمه ، ایجاد حساسیت و آلرژی نسبت به مواد شیمیایی ، انواع عطرها و به طور کلی مواد مصنوعی همراه است.
پس مهم است به دنبال راهی برای از بین بردن و جلوگیری از تجمع این سموم خطرناک از بدن باشیم.
اینک می خواهیم محصولی را به شما معرفی نماییم که در این زمینه به شما کمک بزرگی خواهد کرد.



قيمت : 14800 تومان

بازارک بازدید : 3 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

چای لاغری دکتر سینا

چاي معجزه گر 2012

مطمئن ترين ، سالم ترين و راحت ترين روش لاغري

ديگر لاغري آسان و سريع يك افسانه نيست!

ديگر اندامي زيبا و جوان يك رويا نيست!

لاغر شدن بدون زحمت و دردسر

اين فرصت بي‌نظير را از دست ندهيد

لاغري فقط با نوشيدن يك فنجان چاي باورتون ميشه؟!!

تهیه شده از سر شاخه های 12 نوع گياه

کاهش 3 الی 7 کيلو گرم وزن در ماه

لذت چند برابر از نوشيدن يك فنجان چاي داغ با طعمی دلنشین

دارای معتبرترین مجوز ها از نهادهای بنام غذایی و داروئی

دارای مجوز از وزارت بهداشت ایران


قیمت : 27000 تومان

هر جعبه شامل 100 تي بگ مي باشد

چای لاغری دکتر سینا، علاوه بر تنظيم سيستم گوارشي و تناسب دهنده اندام ، روان كننده گردش خون بوده و منافذ عروق بدن را باز ميكند. به همين لحاظ خستگي هاي مفرط را به سهولت از بين مي برد.
چای لاغری دكتر سينا با فرمولاسيون جديد و با طعم ليمو، چاقی شما را در کوتاهترين مدت و بدون هيچ محدوديت غذايی به حد چشمگیری کاهش می دهد. چای لاغری دکتر سینا از جمله نادر ترين وکامل ترين فرآورده های مورد استفاده در لاغری و تناسب اندام و کاهش دهنده توده چربی در جهان است و امروزه توسط متخصصین تغذیه ، در نوشتن جیره و رژیم غذایی برای لاغری استفاده می شود.
کشورهای امريکايی واتحاديه اروپا به رغم تحريم های مورد ادعا ، بدليل اثر بخشی بی نظير چای دکتر سینا عمده ترين مشتريان وخريداران اين محصول ايمن هستند. این چای با کاهش ترشح آنزیم آمیلاز بزاق و روده که وظیفه آن کمک به هضم و جذب مواد قندی در بدن است باعث کاهش شدید میزان جذب مواد قندی غذای مصرفی می شود . با این مکانیسم میزان تجمع مواد قندی در بدن کاهش یافته و بدن جهت جبران ناچار به چربی سوزی می شود . نهایتا واداشتن متابوليسم بدن به چربی سوزی به شکلی که در کل 24ساعت حتی وقتيکه در خوابيد چربی خواهيد سوزاند.

pic/chay-4.jpg

قیمت : 27000 تومان

بازارک بازدید : 4 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

کیت ترک سیگار Zero Smoke

پدیده ای بی نظیر و تائید شده در سراسر جهان

برنده جایزه بهترین محصول سلامتی در 4 سال متوالی


از موسسه ملی بهداشت آمریکا ...


سیگار را در عرض 30 روز ترک کنید!

بدون استفاده از داروهای شیمایی و مضر ...

دارای گواهینامه CE و CIQ اتحادیه اروپا

سلامتی را به خود و دیگران هدیه دهید

100 درصد تضمینی

به همراه دفترچه راهنما


برای اولین بار در ایران


قیمت : 28000 تومان

در سال 1950 دکتر Paul Nogier از لیون فرانسه با تحقیقات فراوان دریافت که رابطه درمانی بین گوش و بدن انسان وجود دارد و طی سال های فراوان توانست آلیاژ های خارق العاده ای را کشف کند که خاصیت درمان اعتیاد را دارد. دکتر Paul Nogier در سال 1997 محصولی از این آلیاژ ساخت که دنیا را دگرگون کرد و در 4 سال متوالی جایزه بهترین محصول سلامتی را از موسسه بهداشت ملی آمریکا دریافت کرد.



این محصول دارای 2 مگنت (آلیاژی) می باشد که هر کدام از مگنت ها به یک طرف از گوش میچسبند و باید روزی 3 الی 5 ساعت آنها را به گوش خود متصل کنید و بعد از 30 روز شاهد معجزه دستگاه Zero Smoke باشید. شما می توانید در هنگام خواب نیز از Zero Smoke استفاده کنید. روکش این مگنت ها طلای 24 عیار بوده که برای کسانی که پوست آنها حساس هست مشکلی ایجاد نکند.


قیمت : 28000 تومان

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 3,045
  • کدهای اختصاصی